Ron Crombaghs.

Lid

Mijn naam is Ron Crombaghs (53), ik ben 29 jaar en getrouwd met een echte Winkbüll en trotse vader van drie kinderen. Ik ben opgegroeid in een ondernemersgezin en woonachtig in Heerlerheide.

Sinds 1997 ben ik als advocaat (thans partner) verbonden aan Rutten x Welling Advocaten. In mijn vrije tijd ben ik 15 jaar coördinator van de KNVB Tuchtcommissie geweest. Momenteel ben ik adviseur bij voetbalvereniging Groene Ster. Ook ben ik lid van de Commissie Sportiviteit en Respect en de Jeugdcommissie. Verder ben ik in mijn maatschappelijk leven lid en voormalig President van de Kiwanis club Valkenburg-Charlemagne. Heerlen voelt als mijn stad. Hier werk en woon ik. In Heerlen wil ik oud worden.
Net als u, toch?

Ik ben trots op onze gemeente en datgene wat we met elkaar bereikt hebben!
Dat betekent niet dat er geen uitdagingen meer zijn.

Het vergroten van de leefbaarheid en veiligheid in alle buurten van Heerlen is er een van. Fijn wonen, dat gunnen wij elke Heerlenaar. Met genoeg groen en voorzieningen dicht bij huis. Een woonomgeving waar kinderen veilig buiten spelen, verenigingen actief zijn, burgerinitiatieven gewaardeerd worden en maatschappelijke organisaties inwoners helpen.

Ook onze ondernemers hebben aandacht en steun nodig, zeker in deze bijzondere tijd. Zij dragen bij aan de werkgelegenheid, economische groei en welvaart van Heerlen.

Onze gemeente kan meer ondernemersgeest gebruiken. Daarom stel ik mij verkiesbaar.

Mijn kracht ligt in persoonlijke betrokkenheid, zakelijk inzicht, doortastend optreden en het vermogen om uw problemen adequaat op te lossen.

Ik wil graag mijn mouwen opstropen.

Als mens, ondernemer en gemeenteraadslid.

Heerlen verdient het. U verdient het.

Met vriendelijke / liberale groet,

Ron Crombaghs